"/>

Amazon w liczbach

5 marca 2019 Posted by Badania rynkowe, dane, liczby 0 thoughts on “Amazon w liczbach”

Jaki procent światowej sprzedaży detalicznej e-commerce przypisuje się firmie Amazon? Przewiduje się, że Amazon będzie stanowił 48% sprzedaży e-commerce w Stanach Zjednoczonych w 2018 r., co czyni go największą platformą e-commerce w USA.
Będzie to stanowić 13,3% światowej sprzedaży detalicznej handlu elektronicznego i tylko 5,6%, gdy USA zostaną wykluczone.

Ilu członków Amazon Prime jest poza USA?
Liczba międzynarodowych użytkowników Amazon Prime (59,5 mln) przekroczy liczbę subskrybentów amerykańskich (58,5 mln) po raz pierwszy w 2018 r.
Program Prime jest obecnie dostępny w 17 krajach: Austria, Australia, Belgia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Japonia, Luksemburg, Meksyk, Holandia, Singapur, Hiszpania, Wielka Brytania i USA.

Gdzie Amazon sprzedaje najwięcej poza USA?
Niemcy są największym rynkiem zagranicznym dla Amazon, co stanowiło prawie jedną trzecią międzynarodowej sprzedaży netto w 2017 r. Sukces wiąże się głównie z szeroką ofertą produktów, niskimi cenami i wysokim poziomem zakupów transgranicznych z krajów sąsiednich.

Które rynki poza USA są celem Amazon?
Amazon nadal stawia na Indie, szybko rozwijający się rynek e-commerce, na którym firma odniosła już znaczący sukces. Jest to również jeden z niewielu krajów, w których Prime Video jest bardziej popularny niż Netflix. Amazon ma również duże możliwości rozwoju w Ameryce Łacińskiej, a dodatkowo ostatnio utworzył lokalną platformę w Turcji.

Jaki procent rynku detalicznego e-commerce w Chinach można przypisać Amazonowi?
Amazon będzie stanowił mniej niż 1% chińskiego rynku detalicznego handlu elektronicznego w 2018 r. To głównie dzięki platformie Alibaba, która będzie stanowić 58,2% sprzedaży detalicznego handlu elektronicznego w Chinach w tym roku.

Tags:
All rights reserved EUBRAND PARTNERS S.C. 2019