fbpx

Dziewięciu na dziesięciu Brytyjczyków kupuje na Amazon

14 lutego 2019 Posted by Badania rynkowe, dane, liczby 0 thoughts on “Dziewięciu na dziesięciu Brytyjczyków kupuje na Amazon”

Prawie dziewięciu na dziesięciu (86%) Brytyjczyków to użytkownicy i kupujący na Amazon – pokazuje raport firmy badawczej Mintel

Większość (70%) klientów Amazon dokonuje zakupów co najmniej raz w miesiącu, podczas gdy niewiele mniej niż jedna piąta (17%) korzysta z usługi detalicznej raz w tygodniu.

Pod względem zawartości koszyka, najbardziej popularne zakupy Amazona stanowią media drukowane (książki, DVD lub gry wideo) (39%). Następnie elektronika (30%), moda / biżuteria / kosmetyki (30%) i zabawki (20%).

W 45% gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii jest jakieś urządzenie wyprodukowane przez Amazon: Kindle (23%), Fire TV / TV Stick (16%), Fire Tablet (14%) i Echo (11%).

Zaufanie do tego giganta handlu elektronicznego potwierdza fakt, że aż połowa (51%) użytkowników Amazona zakłada, że ​​ten e-detalista ma najniższe ceny, sześciu na dziesięciu (59%) twierdzi, że nie czuje potrzeby kupowania w innym miejscu. Co więcej, 70% kupujących na Amazon twierdzi, że ta platforma jest pierwszym sprzedawcą, do którego trafiają podczas zakupów online.

Skąd taka lojalność? Dzięki usłudze subskrybcyjnej Prime, dzięki której klienci mają m.in. darmową dostawę na następny dzień. Już czterech na dziesięciu (39%) konsumentów w Wielkiej Brytanii ma dostęp do Amazon Prime. To 15 mln konsumentów, którzy wydają średnio 1400 dolarów na zakupy versus użytkownicy bez Prime, którzy wydają około 600 dolarów.

Tags:
Nowy raport: Środki piorące na AmazonSprawdź
+