fbpx
big ben clock tower and house of parliament in the W7DEMRS scaled

Dziewięciu na dziesięciu Brytyjczyków kupuje na Amazon

Widać to najwyraźniej na rynku niemieckim i brytyjskim. Prawie dziewięciu na dziesięciu (86%) Brytyjczyków to użytkownicy i kupujący na Amazon – pokazuje raport firmy badawczej Mintel.

Większość (70%) klientów Amazon dokonuje zakupów co najmniej raz w miesiącu, podczas gdy niewiele mniej niż jedna piąta (17%) korzysta z usługi detalicznej raz w tygodniu.

udział Amazon w brytyjskim e-commerce to 33%

Pod względem zawartości koszyka, najbardziej popularne zakupy Amazona stanowią media drukowane (książki, DVD lub gry wideo) (39%). Następnie elektronika (30%), moda / biżuteria / kosmetyki (30%) i zabawki (20%).

W 45% gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii jest jakieś urządzenie wyprodukowane przez Amazon: Kindle (23%), Fire TV / TV Stick (16%), Fire Tablet (14%) i Echo (11%).

Zaufanie do tego giganta handlu elektronicznego potwierdza fakt, że aż połowa (51%) użytkowników Amazona zakłada, że ​​ten e-detalista ma najniższe ceny, sześciu na dziesięciu (59%) twierdzi, że nie czuje potrzeby kupowania w innym miejscu.

Co więcej, 70% kupujących na Amazon twierdzi, że ta platforma jest pierwszym sprzedawcą, do którego trafiają podczas zakupów online.

Skąd taka lojalność? Dzięki usłudze subskrybcyjnej Prime, dzięki której klienci mają m.in. darmową dostawę na następny dzień. Już czterech na dziesięciu (39%) konsumentów w Wielkiej Brytanii ma dostęp do Amazon Prime. To 15 mln konsumentów, którzy wydają średnio 1400 dolarów na zakupy versus użytkownicy bez Prime, którzy wydają około 600 dolarów.

udział Amazon w brytyjskim e-commerce to 33%

Darmowa wysyłka jest kluczową cechą Amazon Prime

Podczas gdy Amazon przez lata dodawał coraz więcej korzyści do swojego programu członkostwa w Prime, jego kluczowa zasada sprzedaży pozostała w dużej mierze taka sama. Według badania przeprowadzonego przez The Diffusion Group, bezpłatna wysyłka jest głównym powodem subskrypcji Amazon Prime dla zdecydowanej większości członków.

79%z ponad 1000 ankietowanych członków programu wskazało darmową wysyłkę jako najważniejszy profit, z Prime Video (11%) i Prime Music (4%) na drugim i trzecim miejscu. Liczby te sugerują, że Prime bardzo mocno przywiązuje użytkowników, a Amazonowi udaje się powiązać konsumentów z imperium zakupowym Amazon oraz zwiększyć sprzedaż e-commerce.

udział Amazon w brytyjskim e-commerce to 33%

Amazon Prime ma obecnie 100 milionów członków na całym świecie, według badań przeprowadzonych przez Consumer Intelligence Research Partners, LLC (CIRP), co oznacza 12% roczny wzrost. W Europie jest to odpowiednio 30 mln użytkowników programu.

Członkowie programu Prime wydają więcej – średnio 1400 dolarów rocznie na Amazon w porównaniu do 600 dolarów rocznie dla klientów bez Prime. Im dłużej klient jest członkiem, tym więcej wydaje. Nowi członkowie wydają około 900 dolarów rocznie, a klienci, którzy są członkami od ponad trzech lat, wydają 1500 dolarów.

Szacuje się, że 59% amerykańskich klientów Amazon jest członkami Prime.

sprzedaż kosmetyków na amazon rośnie w tempie 40%
Sprzedaż kosmetyków na Amazon rośnie w tempie 40%

Tags:

Polityka prywatności

© Copyright 2018-2019 EUBRAND PARTNERS.
All rights reserved.