fbpx

Usługa Prime lojalizuje użytkowników Amazon

14 stycznia 2019 Posted by Badania rynkowe, dane, liczby 0 thoughts on “Usługa Prime lojalizuje użytkowników Amazon”

Darmowa wysyłka jest kluczową cechą Amazon Prime

Podczas gdy Amazon przez lata dodawał coraz więcej korzyści do swojego programu członkostwa w Prime, jego kluczowa zasada sprzedaży pozostała w dużej mierze taka sama. Według badania przeprowadzonego przez The Diffusion Group, bezpłatna wysyłka jest głównym powodem subskrypcji Amazon Prime dla zdecydowanej większości członków.

79%z ponad 1000 ankietowanych członków programu wskazało darmową wysyłkę jako najważniejszy profit, z Prime Video (11%) i Prime Music (4%) na drugim i trzecim miejscu. Liczby te sugerują, że Prime bardzo mocno przywiązuje użytkowników, a Amazonowi udaje się powiązać konsumentów z imperium zakupowym Amazon oraz zwiększyć sprzedaż e-commerce.

Amazon Prime to największy program lojalnościowy na świecie.

Amazon Prime to największy program lojalnościowy na świecie.

Amazon Prime ma obecnie 100 milionów członków na całym świecie, według badań przeprowadzonych przez Consumer Intelligence Research Partners, LLC (CIRP), co oznacza 12% roczny wzrost. W Europie jest to odpowiednio 30 mln użytkowników programu.

Członkowie programu Prime wydają więcej – średnio 1400 dolarów rocznie na Amazon w porównaniu do 600 dolarów rocznie dla klientów bez Prime. Im dłużej klient jest członkiem, tym więcej wydaje. Nowi członkowie wydają około 900 dolarów rocznie, a klienci, którzy są członkami od ponad trzech lat, wydają 1500 dolarów.

Szacuje się, że 59% amerykańskich klientów Amazon jest członkami Prime.

Tags:
Nowy raport: Środki piorące na AmazonSprawdź
+